Kolared

Kolared

21 apr. 2016

Gör "det" med stil!



Min dildo som kom på posten i fredags ingår i mshop.se nya private collection. Den kan inte bara sin sak utan du får göra det med stil. Den känns lyxig i sin färg och form. Ingen man behöver skämmas för om den "råkar" ligga framme på nattduksbordet. Eller sticker fram ur väskan, på tal om väskan är den även liten och smidig att ha med sig med sina 12cm. Trots sin nätta storlek är den stark och kraftfull, med flera olika vibrationslägen. Man hittar snabbt sin egna favorit.
Du kan använda den på olika sätt, själv ( så har jag provat den ), med din partner, framför din partner, stimulera klitoris eller varför inte som axelmassage. Jag har helt enkelt flera områden kvar att prova den på.

Är man ute efter en kraftfull, enkel men elegant dildo, då har man hittat rätt. Helt klart en jag rek för vänner. Och jag kommer fortsätta använda den. Ett minus är att det är fel info på hemsidan där det står att batteri ingår, vilket det inte gjorde. Så köp hem detta i samband med köp så du inte behöver vänta på det goda!





Denna heter Vega, och du hittar den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar