Kolared

Kolared

18 nov. 2015

Vill så mycke..

Jag vill så mycke, hinna med hemma. Vara en god mamma, sambo och vän. När allt börjar kännas lite lugnare ja då kommer man på att snart är det jul, och nya spännande aktiviteter dyker upp. Och vad det innebär. Känner att jag är stressad så mycke hela dagarna. Jag inser att det inte är hållbart, inte nyttigt. 

Men samtidigt är jag inte personen som gillar att sitta hemma heller. Men hur hittar jag rätt balans? Och framförallt hur ska jag göra för att känna mig mindre stressad? För nu har jag svårt att leva här och nu. Suck. 

Ikväll fick jag ialla fall 1 timmas härlig promenad med en god vän. Tack för det! 

Nu sitter jag och varvar ner i soffan då det blev sent jag var hemma ikväll då en massa ärrenden blev uträttade oxå så var hemma vid 21.00, men nu måste jag hoppa i säng innan jag börjar bli stressad över det oxå att jag annars får för lite sömn, ha ha! 

Livet är minsann inte lätt..

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar