Kolared

Kolared

29 nov. 2015

Uppdatering!

Det var ett tag sen min vän, jag har prioriterat bort dig. Men tänkte ge en kort uppdatering. 

I början på veckan skrev jag om ett gott samtal, och att jag skulle få besked senast fredag, klockan gick i fredags och jag hörde inget så jag kontaktade min chef som det var jag väntade besked ifrån. Och glädjande nog blev beskedet att jag har jobb ända till sommarn. Underbart! Där rann all nervositet av mig. Tack av djupet av mitt hjärta! Dock inte klart vart jag ska jobba i huset än men hoppas på besked om det snart. 

Helgen
Ja, i fredags var det simskola som vanligt, och Elsa var riktigt duktig. Skönt att det går åt rätt håll. Sen efter maten somna jag ganska direkt. Samma visa varje fredag, man blir extra trött efter badet. 

Igår städades det, bytes gardiner, upp med ljusstakar och slingor i massor. Riktigt mysigt. Kvällen avslutades med en god höstgryta. 


Idag på förmiddagen fortsatte jag med städningen i våra sovrum. Efter maten var det dags för mig och Elsa att möta upp mormor och morfar och gå på julskyltningen, vi träffa tomten, shoppa, och tog lotter. Elsa vann en påse choklad och lyckan var total. Sen blev det skinkmacka på stommen. Och denna kväll avslutades med sista avsnittet av bron. 

Och påväg in till sängen pussade jag denna söta tomte! Min älskling! 


Nu säger även jag godnatt! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar