Kolared

Kolared

30 aug. 2015

Sean Banan, Barnfria och cyklat!

Igår vid 15.00 hade många samlats i stationsparken för att lyssna till Sean banan. Solen lyste och stämningen var på topp. Vi stod först ganska långt fram men ljudet var så högt att vi fick backa lite bakåt. 


Med oss var mormor och morfar, Elsa åkte med mormor hem medans jag små handlade lite efter åt. Jag hann inte innanför dörren hos mamma innan Elsa fråga om hon fick sova över, och det klart hon fick. Så jag fick åka hem själv. 

Jag och Martin åt och drack lite gott sen somna vi gott i soffan. Så vi tog det bara lungt. 

Idag efter frukost slängde jag ihop en en lasagne sen ville Martin ta med mig ut på äventyr, cykla runt sjön. Var lite skeptiskt, men man kan ju inte mer än misslyckas. Men jag klarade det! Wihoo! 


Men var helt slut efter, så det blev en härlig dusch i vår utedusch när vi kom hem! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar