Kolared

Kolared

25 maj 2014

Loppi blogbag.

Fick ju i veckan hem Loppi blogbag och nu tänkte jag tala om lite för er om sakerna.

Walking with Dinosaurs är en film som är rek från 7år, så den får ligga till sig och se när Elsa blir lite större.

Brun utan sol är från Apolivia doftar ljuvligt och kommer helt klart att testas, men har inte hunnit med det än, men jag är alltid lite nervös för dessa produkter då jag är rädd att det ska bli ojämnt.

I bloggbagen fanns också en Shower ger från Neutral för känslig hud vilket gör att den är oparfymerad, tyvärr blir det ett minus för min del då jag älskar dofter som luktar fräscht efter en dusch.

Naturdiets mealbar ger kcal 190 kalorier och innehåller bara 1 g socker, Bra där!

Läppstift från Yves rocher, dock är jag ingen läppstift tjej utan mer läppglans tjej så den kommer jag förmodligen att ge bort.
Fick även en påse vitamingodis från samma företag.

X-travial kvinna som ska ge extra lust, får väl se om den fungerar. Blir spännande!

Åksjuketabletterna Acrilex är en tablett mot åk sjuka utan att ge dåsighet, jag har inte så ont av det men kommer ha den medstoppad i väskan under sommar då man aldrig vet när det kan behövas.

Vattenflaska från Uallmax den får åka med till jobbet, perfekt att fylla på med vatten och ha ute på gården.

Sist men inte minst fick man 2-pack socka från Ullmax ett par vita och ett par svarta. Super sköna!


Foto: Idag kom #loppiblogbag #loppi på posten. Ska bli kul att testa! @loppisverige

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar