Kolared

Kolared

4 maj 2014

Fyndat på Nille!

Igår eftermiddag åkte jag och Elsa till mormor där även mammas kusin, Jonte, Joel, mormor och morfar var för att käka lite. Blev grillat och lite vin. Mysigt! 

Jag och Elsa sov över, och idag på tidig förmiddag åkte vi till snickarn där mormor bor för det vankades loppis, inget för mig igentligen. För hag är inte mycke för begagnade saker. Men bara kul att kolla hur det gick. 

Sen åkte vi hem och det blev Elsas favorit rätt, köttbullar och pasta. Inte min, men det är snabbt och smidigt ibland. 

Efter det satte jag mig i bilen för att åka till Borås, Nille hade 75% på delar av sitt sortiment då deras butik i knalleland stängde idag. Och jag missar ju helst inte sånna tillfällen. Jag fick med mig mamma som sällskap. 


Blev en påse med ljus, presentpapper, leksaker, choklad och annat för 125kr, riktiga fynd! 

Blev en kort sväng i knalleland innan vi åkte hem och där hittade jag även ett par toppar till mig på Lindex. 

Kvällen avslutades med taco här hemma! 

Nu soffan och ladda för en ny vecka, har dock inget jobb förren torsdag som det ser ut, men det kan ändra sig snabbare än man kan tro. 

Godkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar