Kolared

Kolared

5 maj 2014

Det skedde fortare än man kunde tro!

Ja, redan igår innan jag stängde ögonen fick jag erbjudande om jobb idag, vilket jag givetvis tog. Men det jag inte visste då var att när jag idag kon till jobbet blev hela kalendern för veckan inbokad. Gött! En tuff vecka för Elsa på dagis kommer det bli, men jag har sagt det förr och säger det igen. Jag har ju det inte alltid så här, vem vet än hur nästa vecka ser ut, än så länge betydligt lugnare så vi tar kanske igen det redan då! 

Idag passade vi på att njuta av den sista fina dagen på ett tag om man kan tro metrologerna. Så när jag var och hämtade ett paket på kupan blev det glass som vi avnjöt i det sköna vädret! 


Idag är jag trött så det kommer inte bli så många mer knop här ikväll, slå in paket måste jag dock göra då vi har ett födelsedagsfirande här imorrn! 

Godkväll! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar