Kolared

Kolared

21 feb. 2014

Våran dag!

Idag vaknade jag av Martins väckarklocka, inget vidare men strax där efter kom en go tjej och la sig bredvid mig. Vi gick upp en stund där efter, insåg att det inte kommer bli nått jobb utan börjar funderar på hur vår dag skulle se ut. Så jag tog en chansning att skicka ett sms om fika och lekdejt här hemma. Och vi fick napp, så 1 1/2 timma senare fick vi besök. Vilket var jätte trevligt! 

Eftermiddagen blev lek här hemma innan vi skulle göra oss iordning för att åka till Kinna på ärrenden och kalas. När vi gick ut till bilen lyste solen och det kändes som en början på våren, underbart! 


Gick jätte bra att lämna Elsa på kalaset, och det var en go och glad tjej jag hämtade 2 timmar senare. 

Nu sover hon gott sen en timma sen och jag har intagit soffan. Med det säger jag trevlig helg! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar