Kolared

Kolared

26 feb. 2014

Pillertrillarn ska få mer piller!

Dagen började med ett tråkigt måste nämligen att betala räkningar, men när det var gjort satte jag på en kopp kaffe, fram med naglack och på med tv:n. Då kändes det genast bättre! 


Åkte sen fram till Kinna för lite ärrenden. Köpte två toppar men ska prova dom lite bättre här hemma så får vi se om dom får stanna i garderoben. 

När jag sen hämtat Elsa åkte vi och köpte mer blommor att plantera här ute. Så när vi kom hem var det bara att att byta om och ge oss ut! 


Efter lite mellanmål när vi kom in blev det skapande i ateljén och lek med lego och dockhuset. 

När vi satt där uppe och lekte ringde min läkare, han sa att han gjort en upptäkt av mina prover att jag inte tar upp min medicin på rätt sätt. Så nu ska ytterligare en medicin sättas in för att förhoppningsvis få ordning på det. På ett sätt känns det skönt att det upptäckts nått konkret och inte bara jag som inbillar mig om hur jag mår hela tiden. Fast jag mår ju bättre nu sen den senaste medicinen sattes in men jag är övertygad om att jag borde kunna må bättre. Även om jag inte går på toa 20 gånger längre så är det mer än det borde vara. Så jag är förväntansfull inför det nya pillret! 

Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar