Kolared

Kolared

11 nov. 2013

Helgen och ny vecka.

I helgen har vi vart i kärrdal hos Siv och farfar, blivitt bjudna på god mat och dryck. Och jag har mått väldigt bra i magen, lite trött kanske men magen har vart ok. Så skönt.

Foto: Elsa och farfar!

Igår var det ju också skå skönt väder att det fick bli en härlig promenad. Då vi stannade till vid en lekplats och lekte en stund.

Foto: På promenad i kärrdal.

Ja, då var det måndag idag igen.. ny vecka nya utmaningar eller vad är det man brukar säga? Dessvärre är min mage mycke värre idag. Vet inte hur många gånger jag vart på toa idag. Men blodet är borta ialla fall.

Om jag orkar så är mitt mål att vi ska åka till kyrkis efter dagis idag och leka, fika, pyssla och sjunga. Så det får vi hoppas att jag gör, orkar alltså.

Ha en fortsatt fin måndag mina vänner!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar