Kolared

Kolared

5 nov. 2013

Gnäll!

Nu är pencelinkuren uppäten och jag kan ha fokus och se hur min nya medicin gör mot min kropp. Känner mig något bättre idag. Men jag har flera biverkningar om inte alla. Eller en av biverkningarna behöver jag inte ora mig för vilket är anorexi. Ja ja skämt å sido. 

Jag är iallafall hemma idag, har vart och lämnat Elsa och vart på lassarettet och tagit prover. 

Jag har accepterat min sjukdom, men inte att jag inte finner rätt medicin. Ska det behöva ta sån tid, och ha så mycke biverkningar? Jag ska ändå försöka ha lite tålamod och hoppas att det blir bättre. För funkar inte detta blir nästa steg ganska stort! 

Jag är stark och kämpar så gott jag kan men ibland ( idag ) känner även jag mig liten och svag och vill bara ge upp! Jag har ständigt dåligt samvete över att inte orka tillräckligt eller räcka till! 

Slut gnällt för idag! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar