Kolared

Kolared

23 nov. 2013

2 veckor sen- till idag!

För 2 veckor sen låg jag på botten, jag mådde så dåligt. Illamående, trött och ingen livsglädje över huvudtaget. Undrade om jag aldrig skulle bli frisk. Tappade håret, varje gång jag borstade det eller kom ut från duschen fick jag stora tossar av hår.

Men idag 2 veckor senare, med en kortisonkur mår jag så jävla bra. Illamåendet är borta, tröttheten är mer eller mindre borta. Jag känner livsgläde och mitt håret håller sig på huvudet. Tänk va lite kortison kan göra..?

Så nu kära kollegor är jag redo att komma och jobba, hoppas på telefonen ringer i veckan. Har redan fått jobb på måndag. Inte på förskolan men ett jobb jag inte kunde tacka nej till, då dom höjt arvordet nästan med det 2 dubbla. Så det blir en bra start på veckan.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar