Kolared

Kolared

5 aug. 2013

Rutiner och vardag.

Idag är det måndag, Martin börja jobba idag och Elsa är på dagis. Själv är jag hemma, då jag är sjukskriven denna veckan också. Är med blandade känslor man går tillbaka till vardagen och rutiner. Som vädret har vart idag hade man gärna haft familjen hemma. Men som det ser ut ska det bli sämre väder i veckan. Och vi kan se tillbaka med glädje av dessa veckor med sol och värme som vi haft.

När jag hämtat Elsa från dagis tänkte jag att vi skulle åka till mc donalds så hon får äta kvällsmat, för sen ska vi till backagårdsbadet med Jessica och Björk. För idag blir det knattegympa, bad och fika.
Ska bli mysigt att göra nått roligt efter dagis när vi vart ifrån varandra hela dagen.

Ha en fortsatt fin Måndag mina vänner!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar