Kolared

Kolared

3 aug. 2013

3 fester och sjukskriven.

Är det inte märkligt? Typiskt? Att bli bjuden på 3 st fester på en och samma dag? Jo, det känns verkligen så. Men vi har gjort det enkelt för oss och valt att gå där vi blev bjudna först. Nämligen på vägfesten som vägföreningen anordnar. 

Startar redan vid 4, fast redan timman innan är vi nerbjudna till grannen på en fördrink. Så det börjas i tid idag. Skönt att ha gångavstånd till festen också, inget vi är bortskämda med. 

Här ligger jag vaken och funderar i sängen. Igår försökte jag lägga mig i tid, somna kanske 23.00-23.30 och så vakna jag 06.30, ja vad säger man. Suck.  En mycke tråkig biverkningar från min medicin helt enkelt. Att man har svårt att sova. Med tanke på det och att jag inte är helt hundra än är jag sjukskriven nästa vecka också. Ska bli skönt att ha nästa vecka också då öppnar ju även dagis vilket gör att jag kommer kunna vila mig ordentligt medans Elsa leker och har skoj med kompisarna på dagis! 


Ha en fin lördag min vänner! 

Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar