Kolared

Kolared

15 aug. 2013

Jobb imorrn, lekträff och julklappar!

Idag är jag slö, trött, hade ont i huvudet innan men börjar bli bättring. Så idag har det inte blivit många knop gjorda. Men det vill till att vila upp sig rejält idag för imorrn ska jag jobba vilket både känns jätte kul och lite nervöst. Hur ska det gå? Nä, jag är övertygad om att det kommer gå jätte bra men visst jag kommer säkert vara helt slut imorrn kväll. Ska ialla fall bli väldigt kul att träffa alla på jobbet.

Ska hämta Elsa vid 14-tiden idag, och till vår stora glädje fick vi ett sms imorse från Helene och Alfred som fråga om vi ville ses, klart vi vill. Så vi åker dit direkt efter dagis.Var så länge sen vi sågs så det ska bli roligt, och nu börjar det spricka upp och solen kommit fram så vi kan leka lite ute.

Nu ska jag köpa julklappar, ha ha.. vad sa du nu tänkte ni? Men så är det. Köpte ju ett till presentkort på lekmer.se för 239:- men är till ett värde av 500:-, så jag tänkte passa på att köpa julklapp till Elsa. Perfekt tycker jag, knasigt tycker andra. Har du börjat fundera på julklappar?

Ha en fin dag!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar