Kolared

Kolared

17 apr. 2009

ROLIGT!

Har haft en fantastisk rolig dag. För jag har fått göra det jag brinner för. Nämligen att få vara med i inspelning av en ny film. SNABBA CASH. Kanske inte låter så roligt för andra när man säger att man får vänta mycket, sitta, lyssna osv..
Men för mig är det mer än så, träffar andra människor som har samma intresse som jag, nämligen att vara med som statist i olika sammanhang. Idag var vi 7st. Roligt att se arbetet inför filmen, att liksom få vara delaktig på nått sätt. Svårt att förklara men varje gång jag vart med dom statist är mitt humör på TOPP. Likaså nu med andra ord. Blir biopremiär 2010. En annan rolig sak var att när jag satt där och väntade kom regissören Daniel Espinosa fram och tog i hand och frågade om jag skulle vara med, och tyckte det vara kul att ha mig med. Alltid trevligt med sånt bemötande.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar