Kolared

Kolared

14 apr. 2009

Påsken som gått..

Min Påsk har vart jätte bra. Åkte upp till Kolared i fredags kväll, var där tills sen eftermiddag på påskdagen. På påskafton fick vi besök av mina föräldrar, min bror och Martins mamma som var hos oss på kvällen och åt lite påskmat och var med när vi tände på våran brasa. Var jätte trevligt. På söndag under dagen låg jag ute och solade mig lite sen var det dags att dra sig hemåt. Hade förfest här hemma, var jag, Martin, Janne, min brosa, Larsson, Alex m.m så vi var ett rejält gäng. Sen blev det utgång till hotellet. Hade jätte roligt!

Igår tog vi det lungt och efter vi hade ätit så åkte jag Martin och Janne till Yasin och kollade in hans och Stinas hus. Såg mysigt ut, fast dom har ju kanppt flyttat in än så det var ju flyttkartonger överallt. Men vi hoppas på en rejäl inflyttningsfest senare..

Idag har jag jobbat och sen var det möte på eftermiddagen.

Har en rolig vecka att se fram emot, åtminstonde på fredag då det är filmning. Ska ju vara med som statist i en kommande biofilm jag talat om tidigare.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar