Kolared

Kolared

20 apr. 2009

Bil, flytt och katt.

Då var det Måndag igen. Har precis vart på bilprovningen och gjort ombesiktning på min bil. Så nu är det bara att rulla... till jag får min nya. Dröjer fram till början på juni i värsta fall.

I Helgen jobbade jag först på lördagen sen åkte vi upp till Kolared. Vi passade på att ta fram grillen och fixa och dona lite i trädgården. Var så gott med grill-kött på lördagskvällen.
Nu är det inte heller länge kvar tills vi ska flytta till Kolared. Vi har väl sagt att vi ska satsa på första veckan i Juni. Så det går fort.. har ju även pratat om att vi ska köpa en liten katt. Fick ett samtal innan av en kompis till pappa att dom igår fick 4st kattungar. Ska ev. försöka åka dit i veckan och kolla på dom och se om vi ska boka oss för en. För det blir lagom att vi kan få den till sommarn då.

Så nu har jag mycket att se fram emot här framöver.. bil, flytt, katt... m.m
Kommer nog bli en rolig och spännande vår/sommar att se fram emot.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar