Kolared

Kolared

13 jan. 2015

Nervös för imorrn därför är jag i full gång!

Nervositeten har infunnit sig i mig hela dagen och ju närmare morgondagen vi kommer ju mer känns den. Varför då tänker du? 

Jo, imorrn förmiddag ska jag göra en "lättare" koleskopi då det vill titta i min tarm innan ny medicin sätts in. 

Så för att trycka bort tanken om detta städar jag och lagar mat för imorrn kväll. För att ha nått att göra. 


Jag vet mycket väl att det inte gör ont eller liknande. Bara förnedrande på nått sätt, men jag tar med nig ett par ord från min favorit sköterska i Borås mag-tarm sa en gång. När man gjort en koleskopi eller liknande är man värd att få unna sig nått fint! Det tänker jag ta fasta på, får se vad jag ska hitta på att unna mig själv med imorrn! 

Idag har jag även hunnit med att klippa min lugg, underbart! Nu ser jag igen! 


Längtar tills denna undersökning är avklarad så jag kan släppa detta! 

Godkväll! 

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar