Kolared

Kolared

17 dec. 2014

Uppdatering ..

Ja då var det dags för lite uppdatering från de senaste dagarna. I söndags var Elsa på barnkalas och hade superkul. De hade en pirat som var där och delade ut skattkartor för att hitta varsin godispåse. 


Jätte rolig ide tycker jag som suger åt mig allt, för om 1 1/2 månad är det vår prinsessa som ska ha kalas. Nått hon pratar om dagligen. Tänk snart är hon 5år! Vart har tiden tagit vägen? 

I söndags kom också ett svar från förskolechefen ang mitt mail om luciafirandet. Ett mycket bra mail och hon tog verkligen till sig allt jag skrev., så det känns bra. Personalen på förskolan har dock inte kommenterat nått! 

Igår och idag är jag hemma och frisknar till från min förkylning. Usch inget vidare. Men imorrn blir det jobb igen! 

Elsa är nu på dagis och jag ska snart hämta henne. Antar att hon haft kul idag. De skulle ha julfest med tomte på besök. Spännande! 

I eftermiddag är min plan att vi ska baka pepparkakor, så bilder på det kanske senare ikväll. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar