Kolared

Kolared

12 dec. 2014

Äntligen helg!

Äntligen är det fredag och en härlig helg att se fram emot. Veckan har vart lite upp och ner kan man säga på många plan. Det sista var ju detta med luciafirandet på dagis som blev inställt. Idag gick jag vidare. Har kontaktat förskolechefen om hur jag ser på det hela. Finns igentligen inte så mycke mer att diskutera men jag vill att de ska veta hur jag ser på det hela och jag tycker inte det var okej. Alla jag pratat med om detta kan inte heller förstå  deras beslut. Kanske borde jag bara låtit det vara. Men det kan jag inte för då sviker jag Elsa på samma sätt som personalen gjorde när dom ställde in det genom att acceptera deras beslut. Vilket jag inte gör! 

Nu ska jag sova, inatt somnar jag på stommen då vi är hos mamma och pappa och sover. Martin är på julfest med jobbet och jag hoppas få lite sovmorgon . 

Godnatt! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar