Kolared

Kolared

18 maj 2014

Vilken fest!

Igår kl 14.00 skulle cykelfesten gå av stapeln. När vi kom på plats insåg vi efter en stund att min cykel var sönder. Men som tur var fick jag låna en cykel. Och så här i efterhand var det nog meningen att min cykel gick sönder för den hade jag inte kunnat cykla så långt på.

 


Vi fick uppdrag längs vägen och skulle öppna ett nytt kuvert efter vi fått godkända på ett uppdrag. Vi cykla från Örby förskola, bollareds slätt sen till Kinna centrum, vidare till golfbanan, sen badade vi på hanatorp och sen avslutades festen hemma hos en kollega. 



Tack alla som var med, jag har cyklat mer än jag gjort på säker 15år, badat redan 17 maj, och gjort massa annat kul tackvare er. Lite stolt över mig själv! 



Tyvärr fick jag en fruktansvärd huvudvärk på kvällen så jag åkte hem ganska tidigt. Men efter jag druckit en massa vatten blev det snabbt bättre. 

Som sagt tack för igår! 

Johanna! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar