Kolared

Kolared

14 maj 2014

Ledig?

Nä nä, så blev det inte! Men vi fick sovmorgon på 2 sätt. När jag hörde telefonen ringde första gången stängde jag av ljudet och myste vidare under täcket till Elsa kom in 7:15, vilket är sovmorgon för mig. Så gott! 

Men när jag sen insåg att jobbet ringt 6 gånger, tänkte jag att det var bäst att ringa upp. Så det blev jobb men började inte förren 10.00 så skönt. En morgon utan stress. 


Här ikväll har jag provat cykeln jag ska ha på lördag när det vankas cykelfest med jobbet. Martin har gått igenom den, så nu är den redo. Kanske mer än vad jag är. Tycker det ska bli jätte kul, men just cyklingen hade jag klarat mig utan. Men cykeln ska med, ingen som sagt att man måste cykla på den bara att man ska ha med en godkänd cykel. Så jag kanske går med den. Ha ha! 



Nu ska jag flytta mig från soffan till sängen och med det säger jag godnatt! 

Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar