Kolared

Kolared

24 mars 2014

Bra start på veckan..

Idag gick vi upp tidigt och jag kände mig piggare än vanligt. Jag gjorde mig iordning i väntan på vad denna dagen hade att ge, blev inget jobb men Elsas kompis på dagis, hennes mamma hörde av sig och undra om vi var leksugna? 

Svaret blev givetvis Ja, så 2 timmar senare mötes vi upp och det blev lek och bus och en mysig förmiddag. Jätte trevligt! 

När vi kom hem lagade vi mat, sen tyckte jag Elsa behövde sova lite middag. Blev ju lite si så där i helgen. För Elsa sover ju bara middag på helgerna annars. Men hon var minsann inte trött. Men när jag sa att jag kunde sova bredvid tog det inte många minuter innan hon somna.. Och hon sover än.

I eftermiddag tänkte jag att vi skulle åka till kyrkis. 

Kort och gott, en bra måndag = en bra start på veckan. 


Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar