Kolared

Kolared

12 mars 2014

Blev jobb idag!

Jag och Elsa klev upp 06.30 idag tog en härlig frukost bestående av yoghurt/fil med musli och färska jordgubbar. Såg att solen tittade fram och insåg att detta kommer bli en fin dag. När klockan var efter 07 och ingen från jobbet ringt tänkte jag att jag sätter mig tillsammans med Elsa i soffan och bara slappar. Annar brukar jag alltid ta en dusch men bråskade inte med detta.. men ett telefonsamtal senare skuttade jag in i duschen. För jovisst blev det jobb. Var bara att lägga in en växel och snabba på, drygt en timma senare var Elsa på dagis och jag på jobb. Härligt!

Slutade 16.00 idag och när vi kom hem blev det bara en slappdag och rutiner. Så som att laga mat osv.. men innan hon somna låg vi ca 20 minuter i vår säng och bara gosade. Pussade och kramades!

NU sitter jag här med datorn i knät, har satt på en maskin tvätt, håller på att uppdatera min iphone, tagit min kvälls medicin, tvättat bort sminket och ska nog ganska snart hoppa i säng för imorrn ringer klockan tidigt.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar