Kolared

Kolared

3 dec. 2013

LOPPI BLOGBAG

Foto: Nu ska här testas #loppiblogbag #vitaminer #duplo #coop #folksam #pixi

I veckan fick jag hem loppis blogbag.

Majskrokar- vilket är en perfekt snacks, alltid gott. Precis som dessa från Coop.

Festis- från Coop med utan tillsatt socker, nått som jag verkligen uppskattar, god med rena smaker.

Första hjälpen kit- från Folksam med allt från plåster till solskyddskräm. Den kommer få en given plats i väskan.

Klämmis- Gott mellanmål!

Pixibok- Den fick följa med och bli kvällens saga. På baksidan såg jag att det fanns pixiböcker från Snurran, en favorit från min sida. Så dessa ska jag hålla kolla på om jag kan hitta.

Lego (duplo)- Ett sött litet duplo kit som revs upp direkt och skulle lekas med.

KidsZoo- Vitaminer som smakar godis, jag var tvungen att prova själv och dom var super goda. Dock lite sega och svåra att tugga tyckte Elsa.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar