Kolared

Kolared

29 dec. 2013

Att prioritera.

Igentligen har jag all tid i världen kan man tycka när man är ledig. Då borde man ju "hinna" med att blogga men så är det inte. Kanske är det så att jag prioriterar min familj istället för bloggen just nu. Tror det. Men det är väl så det ska vara.

Vill ni inte missa nått från mig är jag just nu mer aktiv på instram där ni kan följa mig Flugan83 heter jag där.

För övrigt väntar jag just nu hem våran lilla goding som vart hos mormor och morfar över natten. För igår eftermiddag var Elsa och mormor på teater- pippi långstrump och sen fick hon sova över. Kan tänka mig att hon har mycket att berätta nu när hon snart kommer..

Jag och Martin passade på att gå på bio igår, hundraåringen. Den var riktigt rolig. Och så mycket folk. När vi går på bio här annars brukar det vara mellan 10-15 pers men igår var det över 200 pers så vi fick sitta på läktarn.

Ha en fin dag!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar