Kolared

Kolared

26 maj 2012

Nytvättad bil och stol!

Hade en jätte trevlig fest i går med jobbet. Tack för ett fantastiskt arbete för er som fixat allt. Och för underbara kollegor som verkligen bjuder på sig själv, härligare människor får man leta efter!

Idag sov Elsa länge.. precis vad mamma behövde. Sen blev det mys och bus hela förmiddagen. Efter lunch gick Elsa och la sig och jag åkte ner till Kinna för att handla mat, present och blommor.

När jag kom hem satt Elsa i poolen och Martin tvättade bilen.


När Martin var fördig med sin sa han att han kunde tvätta min med, men där sa jag nej. Ville tvätta själv. Så Martin fick titta på ( han passade på att öppna en kall öl) medans jag tvättade min bil och Elsa tvättade sin stol.




Här är min rena fina pärla!



Kvällen avslutades med en stund i kvälls solen med en kall öl och Elsa fick en skål ostbågar att mumsa på.

Nu ska vi ut och tända grillen, blir kotletter, grillad majs och sparris.

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar