Kolared

Kolared

31 maj 2012

Fikadejt och prioriteringar!

I början på veckan fick jag ett samtal från en god vän, dessvärre skulle det vart jag som skulle ringt henne. Så mitt dåliga samvete kändes direkt. Men tankarna har funnit där hela tiden. Men har vart mycket nu ett tag tycker jag + att Elsa vart sjuk. Strunt samma jag blev väldigt glad över att hon ringde! Så imorrn har vi en dejt inbokad.

Så samma dag hon ringde gick jag och köpte babykläder då hon fått en liten kille, så mysigt att få handla så smått igen och få gosa bäbis imorrn. Köpte även var sin liten paket till storasyster och en till Elsa. Så blir alla nöjda och glada!


Elsa ser verkligen fram emot att få träffa sin kompis, hon har kommit till det stadiet att man kan inte tala om för långt i förväg vad vi ska göra för hon tjatar om det hela tiden. Men roligt att hon ser fram emot det.

Jag fick även erbjudande om jobb imorrn, men även att jag "bara" är vikarie måste jag kunna säga nej också och planera lite i mitt liv. Så imorrn är vi lediga, riktigt gott att bara få vara och ro om min lilla tjej! För man måste prioritera ibland.

Så nu blir det GODNATT, helt slut!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar