Kolared

Kolared

9 mars 2018

Veckan.

Då är det äntligen fredag. Veckan har rullat på i vanlig ordning, med aktiviter, jobb och skola. I onsdags var vi på ett riktigt härligt besök. Nämligen hos Anna och lilla Ellen. Så fin! 







Idag har jag vart ledig, för idag väntade besök på mag-tarm. Det första min läkare sa nämen här kommer våran MEDIAGURU , har ju en del pågång. I helgen kan ni läsa om mig i BT, och på onsdag kommer nästa fotograf för nästa uppdrag. Spännande! Men en mindre rolig sak är att om 4-6 veckor väntar en koloskopi. Men det vill jag inte tänka på än. 

För nu tänker vi på att det är fredag! Veckans bästa dag, Elsa leker med kompis och jag går och små pillar och grejar här hemma. Ikväll väntas bio. 

Resten av helgen är rätt blank förutom mello såklart och att Elsa ska på kalas på söndag! 

Trevlig helg! 

Johanna. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar