Kolared

Kolared

27 mars 2018

Kortison.

Efter mitt dropp mådde jag bra både torsdag och fredag och trodde verkligen att det skulle hjälpa. Men jag hade fel, så i måndags ringde Anders ( min läkare) och vi bestämde att det fick bli en kortisonkkur. Klart blev jag glad för att jag vet att det hjälper, men här och nu sitter jag här med baksidan av den. Men i nuläget var det värt det för så dåligt mådde jag. Hur ser då baksidan ut tänker du? Jo, sömnlöshet, pirrande känsla i hela kroppen ( mest benen ) och snart dyker väl månansiktet fram. Men vad gör man? 



Och så blev jag sjukskriven ytterligare en vecka. 

Borde försöka lura kroppen att gå och lägga mig och hoppas den ska förstå att vi ska sova nu men samtidigt känns det så fel då jag inte är det minsta trött. 
 
Jag säger iallafall fall tack för idag! 

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar