Kolared

Kolared

30 jan. 2018

Skov? Och wet-vest

Som det verkar har jag fått ett skov. Så imorrn väntar mindre kul undersökning hos läkarn och ev dropp efteråt. Vi tänker inte på det nu dock. Bara tanken av det mår jag dåligt. 

Så idag har jag vart hemma från jobbet, då jag har känningar av mitt skov, och psyket tar sitt oxå i mitt i detta. Mycke tankar..

Idag var ju dagen jag skulle prova på wet-vest, tänkte först att jag skulle strunta i det mitt i allt, men jag tvingad mig dit. Dels för att jag äntligen kommit till en punkt att jag skulle påbörja en aktivitet och risken hade vart att det inte hade blivit nått sen heller.
Vattengympa släng dig i väggen säger jag, detta var så mycke jobbigare. Men roligt, kände mig som Bambi på hal is när jag vinglade runt där i min väst. Men det kan ju bara bli bättre för nu kör vi varje tisdag! Stolt över att jag väl gjorde det och åkte dit. Då fick jag oxå möjlighet att glömma skov, tarmsjukdomar , undersökningar och läkare för en stund. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar