Kolared

Kolared

24 jan. 2018

På banan ?!

Ja, nu är vi på banan igen, eller så gott som. Vi har idag vart åter på jobb och skola. Elsa har hosta kvar men det kan ju sitta i ett tag. Jag känner dock att det är nån skit som satt sig i mig men hoppas det blir kortvarigt. Näsan rinner och ont i huvudet. 

I eftermiddag har vi vart på Kaskad, simskola för Elsa och simning för mig. Köpte ett årskort  där idag för vårt friskvårdsbidrag. Har även anmält mig till wet-vest nästa vecka. Aldrig provat innan men gillar jag det blir det 1 gång i veckan. Ni får veta mer nästa vecka när jag provat det. 

Avslutade här hemma med ett nytt recept på tacopaj, blev succé här hemma. Så den gör jag snart igen. 

Nu blir det en kopp te, och soffhäng! 

Godkväll! 

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar