Kolared

Kolared

22 nov. 2017

Veckan..

Tycker aldrig det finns några lugna veckor längre. Hela tiden saker som ska fixas eller göras. Men det är roligt oxå. 

Veckan som gått än så länge har vi hunnit med simskola, tecken som stöd, vaccination..

Nu har jag packat upp ännu en påse, som stått här. Nu finns det bara 2 kvar var av en som kommer troligen få stå ett tag eller ställas undan. För det är nämligen en påse med kläder som ska strykas. Ett av mina mindre bra egenskaper, att stryka. Ja ja man kan inte vara bra på allt. 

Imorrn väntas först ärenden, handling, ev en sväng till Kolared, och hinner vi och har orken tänkte jag och Elsa göra en ny sort julgodis. 

På fredag hoppas jag kunna göra nått klipp på black friday, har redan gjort ett. Då många kör black week. Så jag unnade mig att köpa en riktigt fin och bra plattång. En GHD. Lyx, väntar med spänning på att den ska komma. 

Sen är det, barnkalas för Elsa och 40-års kalas för oss på lördag. Ska bli jätte kul! 

Nu är jag allt värd en kopp glögg, så det så! 



Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar