Kolared

Kolared

9 nov. 2017

Vaiana, tecken och skrattattack!

Idag efter jobb och skola fixade vi mellis, satte oss i soffan och satte på den nya filmen vi köpt. VAIANA. Mysigt att mysa tillsammans under filten ihop med Elsa 1 timma , för vi orkade inte titta färdigt. Har 45 minuter att se en annan dag ihop. Men den är verkligen bra.. ska bli kul att se fortsättningen. 


Senare blev det Martin som tog över stafftpinnen i hallen då jag skulle på tecken. Så vi hann knappt säga ”hej” innan jag var tvungen att åka. 

Tröttheten visade sig med buller och brak ikväll på kursen då jag fick ett extremt skrattanfall av en liten grej, tårarna rann och jag bara kunde inte sluta skratta. Tokigt men så härligt att få skratta så ibland. 

Nu sängen, imorrn väntar en speciell dag, vi blir kinnabor iallafall fall för ett tag. Och jag börjar 6.00 så jag behöver lite sömn. Så godnatt mina vänner! 

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar