Kolared

Kolared

20 sep. 2017

Besvikelse.

Idag efter jobbet åkte jag och handlade. Trots att jag bestämt att vi skulle äta nått så snabbt och enkelt som pasta och falukorv kändes det till och med jobbigt, då jag var trött efter jobbet. Så istället åkte en grillad kyckling med tillbehör ner i vagnen istället. Tänkte att detta blir bra och alla 3 gillar det. 

När jag kommer hem till en trött och hungrig Elsa och säger att jag köpt kyckling istället blir hon så besviken och ledsen. Hon hade sett fram emot falukorv och pasta, kanske för att vi äter det så sällan och hon verkligen gillar det. Så efter tårar, besvikelse och kyckling i magen lovade jag på hedersord att inorrn mina vänner äter vi falukorv och pasta oavsett vad. 

Så det kan bli..

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar