Kolared

Kolared

27 aug. 2017

Helsingborg.

När vi kom hem sent i fredags eftermiddag packade vi snabbt ihop oss och in i husbilen. Vi åkte till Kärradal, blev pizza och mys hos Stellan ( farfar)  och Siv innan sängen.

Kl 8:40 på lördagen satt vi färdiga och redo att att åka ner till Helsingborg. Vi kom fram i god tid, och vi började med en tur till Danmark där vi åt pölse och drack öl/sprite. Vi handlade både sprit, leksaker, öl och godis. Och innan vi hoppade av båten hade vi hunnit "Tura". Så myisigt! 


Väl i husbilen igen blev det en vila, och göra sig iordning för att avsluta kvällen på resturang med gott käk.

I förmiddags blev det först en promenad till tropical beach, följt av en promenad mot stan. Till ett anrikt fik där vi satt ute i solen och drack kaffe.

När vi sedan lämnade hamnen och centrum blev det VÄLA för hela slanten med lunch och shopping. 

Jag bara älskar HELSINGBORG, där känner jag mig hemma. Där ska jag bo under mina gamla dar. Så jag känner sån lycka efter denna fina helg tillsammans med mina bästa! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar