Kolared

Kolared

20 aug. 2016

Kulturkalaset.

Igår efter jag slutat jobbet åkte vi in till Göteborg Kulturkalas, vi började med barnens kulturkalas där Elsa fick planter blommor, göra kronor, måla, fiskedamm, glass i stora lass m.m dock blev Elsa lite ledsen att det var så lång kö att få bygga i samarbete med NCC. Så det hoppade vi. 

Vi gick sedan och strosade på avenyn, innan vi gick till Bishop Arms för att äta. 

Kvällen avslutades på bästa sätt att tillsammans med ca 35.000 andra lyssna på min favorit Miriam Bryant. 


En bättre fredag helt klart! 

Mina planer för dagen idag blir att köpa gympa- skor ( eller ursäkta man var tvungen att säga idrotts-skor ha ha) till Elsa. + lite andra ärenden på byn. Sen ska jag bara njuta av helgen med min familj.

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar