Kolared

Kolared

2 mars 2016

Nervös och får inte vara sjuk!

Idag på morgonen kände jag att jag hade ont i magen. Men jag tog mina tabletter och hoppades på att det skulle gå över. Men det blev bara värre, men vi satte oss i bilen påväg jobb/dagis. Men när jag lämnat Elsa var jag tvungen att ringa jobbet och säga att jag gick bli hemma. 

Sov några timmar på förmiddagen, magen är något bättre men huvudvärk som f-n nu istället. Så jag får bli hemma imorrn oxå. Jag får ju inte bli/vara sjuk nu. För på fredag ska jag till mag-tarm i Borås och få/ta mina första 4 sprutor. Kanske är det så att det spökar omedvetet i mig och stör mig mer än jag trodde. Det som gör att jag har denna huvudvärk? Magontet? Ja, för jag är verkligen nervös gör detta. Vill bara få det överstökat. Men snart är vi där..

Och jag har gett mig f-n på att dessa sprutor ska ge mig tillbaka mig själv, glädje och den livskvalité jag är värd. För nu är jag förbannat trött på allt vad sjukdomar heter. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar