Kolared

Kolared

25 okt. 2015

Simskola och kärradal!

I fredags började simskolan, Elsa var hyper speedad för detta hela eftermiddagen. Väl där gick det inget vidare, men jag fick konstaterat för mig att vi samtidigt gjort rätt. För att vi har mycket att jobba på, rädslan för vatten är enorm. Och om hon bara känner sig bekäm i vattnet om 8 veckor är jag nöjd. 

Igår åkte vi till kärradal då vi lovat att hämta Stellan och Siv på Landvetter. Vi åkte till Borrås Skåra för att göra en utflykt. 


Sen när vi kom tillbaka till Kärradal ville Elsa gå ut och göra "bus eller godis" hos grannarna. Detta tyckte hon var spännande.. Dock en vecka för tidigt, men hon fick passa på när hon var här. 


Igår blev det sent, så jag är lite seg idag. Ligger och drar mig i sängen medans Elsa är ute med farfar. 

Johanna. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar