Kolared

Kolared

4 sep. 2015

Tankar från sängkanten!

Ligger i sängen, trött, glad och nöjd efter en heltids jobbvecka. Elsa var på underbart humör ikväll, hon skoja både medvetet och omedvetet här ikväll, underbara du! Vilka kommentarer som kommer nu, vad får hon allt ifrån?! 

Funderar lite grann över helgen, imorrn förmiddag ska vi påbörja vårt kommande projekt här hemma, vi kan kalla det operation veranda, imorrn ska det tömmas och förhoppningsvis börja målas. Spännande! 


Kvällen imorrn ska spenderas på fest i överlida, och där är just mina tankar. Jag har blivit alldeles för bekväm och duktig, att nä ska inte dricka för mycket, då det kommer en söndag oxå.. Men samtliga är jag så sugen på att bara släppa allt och bara släppa loss. Får helt enkelt se hur det blir, jag hoppas att jag vaknar på rätt humör imorrn och kommer gå på det sistnämnda. Man lever ju bara en gång, eller vad brukar man säga?! 

Godnatt! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar