Kolared

Kolared

20 sep. 2015

Skräckupplevelse.

Idag var jag med om nått hemskt, eller rättare sagt Elsa. Vi var ute alla 3 på en promenad, Elsa cykla. Vi vände framme vid brevlådorna. Och när vi skulle tillbaka kom Elsa upp en jävla fart rent ut sagt och ramla. Vi var några meter bakom, jag sprang fram. Elsa var blodig i hela ansiktet. Jag grät precis som Elsa, fick en chock. Vi klarade att gå hem. Hon baddade försiktigt med en blöt trasa över sin svullna läppe. Sen skulle jag sätta plåster i pannan, det rann blod. Jag bad Martin om vatten för att jag mådde dåligt, sa att jag måste få lägga mig på soffan, .. Det svarta för mina ögon och jag fick lägga mig på köksgolvet för att inte svimma. Jag har aldrig vart så rädd, och orolig. Allt gick ju som tur va bra. Men att se henne med blod i hela ansiktet. Fick mig att dö en kort sekund. Blir tårögd att bara tänka på det. Älskade lilla Elsa! 

Älskar dig så! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar