Kolared

Kolared

14 juli 2015

Skov!

Ja, när jag igår kväll insåg att jag hade mer eller mindre bott på toaletten, säg att jag gick ca 20 gånger igår. Och då överdriver jag inte. Jag var uttorkad och så törstig. Då bestämde jag mig för att idag göra nått åt saken. Så efter ett samtal till 1177 blev det sen akuten i Varberg. 2 timmar senare, då dom tagit prover, satt nål osv fick jag gå därifrån med en burk kortison och en kur på 7 veckor. 


Låter kanske inget vidare men för mig var det glädje, glädje att få hjälp! För jag har svårt att beskriva hur dåligt jag mår, trött, oförmögen att tänka på nått annat än när jag måste gå på toa igen, helt slut i hela kroppen. Hade lika gärna kunnat sitta på toan hela dagen känns det som. 

Nu ser jag hjälpen är här och snart vänder det, underbart! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar