Kolared

Kolared

5 juli 2015

Pencelin , poolhäng, sjön och båt!

I fredags var jag åter på vårdcentralen och denna gång fick jag utskrivet penicillin för min hemska förkylning! Börjar känna mig lite bättre tack och lov. 

Igår tog vi fram och fyllde poolen, och så provande vi "bläckfisken" Elsa fick i sommarpresent. Så vi solade och svalkade oss om vartannat. 


Idag skulle Martin slå det sista åkrarna här hemma så jag och Elsa ringde mormor och vi åkte till sjön och badade hela eftermiddagen, så varmt och gott i vattnet.


Påvägen hem ringde Martin och fråga om vi inte kom hem snart för han var sugen på att åka ut i båten. 

Så det gjorde vi, en underbar kväll på sjön blev det. 


Nu är jag helt slut efter en heldag ute i solen, får se om man kan sova i värmen. 

Tack för idag! 
Johanna. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar