Kolared

Kolared

11 juni 2015

Vab, sol och shopping!

Imorse efter Elsa vaknat och satt framför tv:n fick hon sitt vårtmedel som vi behandlar henne med. Men bara en kort stund där efter skrek hon av smärta. Så fruktansvärt att det gjorde så ont, hon hade svårt att gå. Så vi blev hemma idag. Nu blir det uppehåll i behandlingen och mycket fotbad. 

Idag blev det fotbad ute, eller ska jag säga kroppsbad? Hon hade jätte kul med en spann vatten ute i solen! 


Själv passade jag på att sola, fick visst lite färg. 


Sen tipsade Martin mig om att Elgiganten ikväll hade öppet mellan 20-22 och sålde ipad med 10% rabatt. Så efter vi ätit åkte jag till Borås. Uträttade lite andra ärrenden först och passade även på att storhandla på Ica Maxi. 

Så nu är jag trött, heldag på jobbet väntar imorrn så bäst att sova nu! 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar