Kolared

Kolared

9 juni 2015

Student * 2

Ikväll har vi vart på 2 studentfirande. Först hos min kusin Sandra på min pappas sida. Kul att träffa den släkten då det blir ganska sällan. Sandra var så fin och det bara glittrande om henne, tänker tillbaka på den känslan när man själv tagit studenten, underbart! Njut säger jag bara! Dagen är din! 

Sen var det vidare till fina Salome, det bjöds på god mat, dryck och massor av lek för Elsa med Stella ( Salomes lillasyster) tänk att hon redan är så stor och tagit studenten, fattar inte vart tiden tar vägen. All lycka önskar jag henne vidare i livet, en fin, söt och jordnära tjej som kommer gå långt. 


Det är nästan att man får en tår i ögat en dag som denna, jag blir sentimental och rörd. Bra jobbat tjejer nu ligger hela världen för er framtid! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar