Kolared

Kolared

5 maj 2015

Vilken dag!

Här ligger hag sömnlös i Kolared, inte konstigt då jag måste varva ner efter en dag i högt temp och massa aktiviteter. 


Efter jobbet var det äntligen dags att få lära mig göra saft tillsammans med min fina mormor. Så två timmar senare hade vi ca 10 liter saft! En sats svartabinbärs saft och en med röda vinbär. Mums! 

Efter det hann jag med en snabb runda på byn och göra lite ärrenden som att köpa presenter ( Martin fyller år imorrn), inslagspapper och till Apoteket! 

Kl 18.00 var det dags för vårens sista vuxenkväll i församlingshemmet. Vi lagade mat, planterade och umgås. Jätte trevligt, ser redan fram emot våra träffar i höst.


Innan jag åkte hem var jag tvungen att handla också, puh. Så jag klev innanför dörren strax innan 22.00.. 

Nu borde jag sova.. Imorrn är en annan dag. Martins födelsedag, jobb och Elsa ska ha med en kompis hem från dagis. Som hon längtar! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar