Kolared

Kolared

6 maj 2015

Blogbag vårpepp!


Denna härliga blogbag vårpepp damp ner i brevlådan för ett tag sen. Och nu har jag provat. 

* Yves Rocher Expertise, Hair Rinsing Venegar.
* Yves Rocher Hydra Vegetal. 
* Edet ultra soft. 
* RSFU Easy shavin. 
* RSFU Nice n' cool. 
* Friggs riskakor linfrö & rosmarin och hampafrö & svartpeppar. 
* DVD Pingvinerna. 

Hårsköljen luktade ljuvligt och gav en fin glans till mitt hår. Cremen som också kom från Yves Rocher var en 24-timmars créme som känns jätte skön. Kommer fortsätta till den är slut och ev beställa mer. Toalettpapperet kändes klockrent för mig då jag i perioder går ofta på toa och då har stora krav på mitt papper, detta var mjukt med bra kvalité från Edet. RSFU:s produkter gillar jag då jag rakar mina ben ofta och då känns det viktigt med mjukgörande produkter. Riskakorna från Friggs har jag ätit till frukost istället för mjuktbröd, med tex keso på. Mums, passar även som mellanmål! DVD:n kändes lyxigt att få hem innan den kommit ut i butik för försäljning, helt klart Elsas favorit! 

Tack för en toppen blogbag med härliga produkter! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar