Kolared

Kolared

19 mars 2015

Veckan.

Jag har varit dålig på att blogga denna veckan känner jag så ni ska få en snabb sammanfattning av veckan. 

Måndags var vi "lediga", så det var pyssel hela dagen. Först här hemma och sen på kyrkis.


Tisdag var det jobb och dagis, och en annorlunda kväll med en ledsen och orolig Elsa som inte ville sova, vilket aldrig händer annars. Sista utvägen var att hon fick sova i vår säng och somna tillslut vid 22-tiden.


Onsdags, jobb och dagis. Kollade skatteåterbäring och blev glatt överraskad. 

Idag torsdag har jag vart många timmar på jobbet och slutade först vid 18. Vart hemma hos mamma och fixat lite och gjort lite ärrende innan jag kom hem idag, så nu är jag trött. Säger godnatt och laddar för morgondagen, fredag, veckans bästa dag enligt mig! 

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar