Kolared

Kolared

1 nov. 2014

ME&I.

Jag har sagt det tidigare men tål att sägas igen, jag älskar verkligen kläderna från Me&i. Igår kom ett sms om att jag har ett nytt paket att hämta med härliga basplagg jag beställt. Toppar, och ett par byxor. Perfekt att ha att jobba i tycker jag.

Förra levernsen jag beställde fick jag hem denna.

geisha dress

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska vänta med den och ha den till jul kanske, och i så fall beställa en matchande till Elsa. För den står just nu på önskelistan.
geisha tunic

Vilka plagg står på din önskelista?

Jag har ju flera tillfällen funderat på att bli säljare för me&i, men velar fram och tillbaka. Men kan nu tipsa alla som går i samma tankar att den 15 november kommer representanter från me&i att besöka Marks Lekland för att informera om hur det är att vara säljare. För just nu söker de säljare i Mark. Funderar på att åka dit. Perfekt att låta barnen leka medans du/ni får höra mer om detta. Syns vi där?

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar